Saturday, May 14, 2011

kulit kering

Assalamualaikum..

Hello pekabo kome kome semua? Memula harap maaf ampun aku sembah ratu kat korang semua sebab entry sebelum ni sangat lah malas melampau bahahahaaha. Dah la tak tulis ape2.. pastu aku sekalikan Wordless Wednesday dengan 30 Days Challenge dalam satu entry. Tak ke rase bengang sikit disitu? huk3 

Sebenarnye entry ni nak mengadu kulit I yang lembut bak sutera cina dah kering bak padang pasir dah ni T__T semua gara-gara winter. Winter kali ni sejuk gila woo memang sampai tulang kering aku rasa sejuknye. Sekarang,kulit aku kering gila! dan kadang-kadang hidung berdarah. Sape kate duduk obersi indah belaka?? T__T Nasib baik ada abang Palmer ni kalau tak menderita I taww asek menggaru jer hahaha~

Aku pakai lotion, concentrate lotion dengan lip balm dari palmer's ni sebab BEST GILER bau coklat! hehehe. Kalau puasa boleh la bau2 bagi hilang lapar..ohoho boleh ke camtu jang?? Kadang2 aku pakai ni paw paw untuk bibir dengan kulit kering 
Kome sekalian, aku pakai ni sebab ramai gadis-gadis Aussie pakai. Aku ni almaklumlah nak feeling gadis Aussie juge jadi aku pun beli jugak. Okey jugak la kuasa buah paw paw ni. Bau benda ni macam buah betik campur petroleum wakaka semua barang aku bau makanan! kau hado??

Eh korang kalau sesape tengah kesejukan semasa winter ni, toooolong jangan mandi kerap sangat sebab nanti kulit korang boleh jadi kering gila. Dah la air panas sini campur kapur, so tak baik untuk kulit. Mandi lah air sejuk...brrrr dan tolong pakai pelembab religiously. And pakai sunscreen sebelum korang keluar rumah supaya kulit korang sihat walafiat dan pakailah oversize sunnies untuk kelihatan lebih mengada macam saya hins hins hins. 

Hai, biar papa asal bergaya. *pengsan*

Orait, sekian laporan buat keluarga di rumah. :D

Bye!







1 comment:

  1. pergh!!!! cemin mata kauuuuuu... kalah cemin mata aku.

    ReplyDelete