Friday, May 6, 2011

Happy Birthday Kesayangan :)

Assalamualaikum..

Harini adalah hari istimewa buat insan istimewa dalam hidup aku. Ada lah beberapa tahun kenal. Dalam tempoh perkenalan kitorang macam-macam yang kitorang tempuhi.. dalam beberapa tahun ni jugak lah banyak yang berubah, sama ada dari buruk kepada yang baik, atau yang baik kepada yang lebih baik :)

Perkenalan pertama kitorang bermula dari bilik maktab yang kecik dan berdebu tuh. Waktu kitorang masuk, memang banyak giler habuk pastu mak masing-masing pun mula bercerita. Rupanya kitorang berdua ni dua-dua ada asma. Dan hadiah pertama yang aku dapat dari dia adalah ubat gegat untuk almari kayu buruk tuh haha. Awal-awal kitorang tak berapa bertegur sapa, almaklumlah aku kan pemalu dulu buahahaha~ lagipun budak ni garang, bila aku pandang dia jer dia pekik "Ape pandang2??" Serius kau garang weh, rasa nak cabut bulu-bulu kaki kau masa kau tengah tido hahaha.

Tapi kau comel amat. Walaupun kau dah tido lena, kalau tiba-tiba ada member kau call pukul 3 atau 4 pagi, kau boleh bangun and layan diorang berborak sampai berjam-jam. Yang tu siyes aku kagum. Tapi aku lagi kagum bila esoknya kau cakap kat aku kau tak ingat pun kau borak ngan sape (-____-') Lepastu kau ada habit sebelum tido yang super adoooorable tak boleh cerita sebab aku jer boleh tau hahahah~ 

Ingat tak lepas aku kena admit masuk hospital, and lepas kenal sorang lagi kesayangan, kita bertiga terus ngam dan kamcing tak hengat. Kuar same-same, beli perfume sesame, tempah baju raya dengan baju batik pun sesama, punya lah kite sehati sejiwa. Kita siap samakan diri kite dengan Powerpuff Girl lagi, and aku of cos la warna biru tuh sebab aku kan bermata buntang kuang3. Tapi aku masih lagi gadis pemalu.. aku nak bagitahu birthday aku haritu pun aku segan bhahahaha. Waktu first year aku dekat maktab tu, aku ngan roommate aku je tahu sebab.. aku malu nak bagitau orang wuahaha lagipun dulu mana ada Facebook notification lagi hehehe...Pastu time tu aku beli kek dua potong then kau bagi aku patung teddy comel. Kita sambut berdua jer.. huhuhu 

Aku sangat sayang dia. Sebab dia mampu dengar aku mengadu dekat dia walaupun aku selalu ulang benda yang sama. Waktu tu tengah ada boyfriend lain hahaha. So bila aku gaduh jer aku ngadu kat dia, kalau aku tensiong jer aku baring sebelah dia nangis-nangis sebakul dua lepas tu okay. Sampai sekarang pun, aku selalu share cerita-cerita sensasi masa kini dengan dia walaupun sejak aku duduk Aussie ni kitorang dah agak jarang berhubung :'( 

Dan antara sebab aku sangat sayang dekat dia ialah, dia bertemu cinta suci dia, dan dia tak pernah jemu memikat hati aku untuk ikut dia sama-sama rasa manisnya rasa cinta suci tu. Aku suka cara dia, tak memaksa langsung aku berubah, tapi dia boleh buat kau rasa " Weeeyyy best gila! Aku pun nak jugakkkk" Lepas tu aku kagum dengan sifat kasih sayang dia untuk orang adalah sangat telus! Maknanya bila dia sayang, memang dia sayang dan jaga elok-elok  orang tu. Dia tak takut nak tegur kalau dia rasa perbuatan kau salah dan cara dia menegur pun berhikmah. 

Berkawan dengan dia dan lagi seorang ni memang banyak buka minda aku. Diorang banyak memdidik hati aku supaya banyak berfikir untuk orang lain jugak dan bukan jadi drama queen jer hahahaha.

So,

Happy Birthday to You...
Happy Birthday to You...
Happy Birthday to Farisha Assila...
Happy Birthday to You... :)

Aku sayang kau Sha, and aku tak sabar nak balik Mesia nak jumpe pastu golek-golekkan kau hahahaha~ Selamat menempuhi dunia di usia yang semakin berginjak dan semoga sentiasa berada dalam kerahmatanNya...  InsyaAllah...

WOhohoho anak sapo la ni~


Peluk cium dari Sydney oleh,
Yang Pemalu wihihihi

3 comments: