Sunday, May 22, 2011

Day 2 — Your favorite movie

Assalamualaikum...


Ape khabar korang.. :) Mintak maaf sebab malas update.. Sebenarnya tengah ada masalah sekarang.. jadi rasa terganggu sikit nak update..tapi janji dengan aku jangan bagitau mak aku okay? shhhh...yeayy semua baik. :)


Sebenarnye aku tak berapa suka sangat tajuk challenge harini sebab rase so cliche and so booooringgg. haha! ampunnnn semua tapi aku tulis je lah. At least korang semua tahu ape favourite movie aku.ke korang tak kesah pun?? sobs.


Erm,bila cakap pasal favourite movie je, yang mesti mesti mesti terlintas di otak aku adalah dua ini. Yes dua ini sahaja. Sebab masa kecik yang dua inilah aku suka ulang-ulang tengok dekat komputer dan aku hafal lagu-lagu dia. Tapi sekarang tak dah tak ingat ler -____-'




Korang pernah tengok cerita ni? Serius best. First sebab hero dia perempuan dan diorang berdua are so independent and brave. Walaupun aku bukan feminist, tapi aku suka sebab diorang tak typical geli-geli(read:gurly) type yang buat aku geleman. tapi sekarang aku gedik dan gurly je uolls buahahaha. 

Second sebab dua-duanya ada kaitan dengan family. Anastasia ni mencari family dia yang terpisah waktu istana diorang diserang hendap oleh kuasa jahat muahahaha. And Mulan ni pulak menggantikan tempat ayah dia pergi ke medan perang. Tapi cerita dua-dua ni sweet dan kelakar jadi sila lah tengok. :)


SO, itu sahaja buat hari ini dan thank you semua for reading! Kalau rajin komen la sekali. And share korang punye favourite movie. I really appreciate that :)
Err,tak taayang beg baru pun.. hohoho :p




Bye!

2 comments:

  1. hehe..layan kartun je eh? kalau akak, fav movie akak cite Cinta Pertama (Indonesia). dah tgk lebik 10 kali. belasan kali dah. huhu...mmg fav gile lah tu namanya kan?

    ReplyDelete