Monday, May 16, 2011

dilema Ebay

Assalamualaikum..

Sekarang pukul 4.00 pagi sebenarnya dan aku baru lepas sahur sebab nak puasa ganti tak habis lagi *pengsan sejam*

Ehem. Sebenarnya tengah dilema nak beli sesuatu atau tidak. Aku dah tunggu dekat seminggu tarikh bidding iaitu esok tapi sekarang dilema pulak. Tak tahu samada nak beli atau tak sebab duit dah semakin mengering tapi nafsu makin menggunung Kinabalu (T____T)
Ini la dia benda yang aku nak beli dekat Ebay tu... Perfume Acqua di Gioia... Starting dia baru 25AUD.. Tapi aku takkan beli la kalau bid dah lebih dari 35AUD. Ke aku tak payah beli langsung?? Ahhh! Keliru keliru~~

Sebab nak beli:
1. Wangi
2. Botol cantik
3. Retail price dia 100++ kott
4. Muka model tu macam aku *pangg kena pelempang*
Rasanya muka macam dah sama dah T___T

Sebab tak nak beli
1. .................

Wahahaha tak mau bagi sebab tak nak beli sebab nanti mesti korang discourage aku dari membeli!! 

Byeeee!!!




10 comments:

  1. fara. takya beli. sbb kau pakai mnyk wangi pon, kau tetap busuk okk. Larikkk~

    ReplyDelete
  2. MAKEUP CLASS DI SHAH ALAM!!!
    http://www.facebook.com/event.php?eid=113982102020746

    MAKEUP CLASS DI PULAU PINANG!!!
    http://www.facebook.com/event.php?eid=173619536025779&ref=notif&notif_t=event_wall#wall_posts

    hp: 016-2128740
    FB: Eyra Rizal & Eyra Rizal II

    ReplyDelete
  3. inilah dilemma wanita, time xde duit time tu la ada something cantik berkilau-kilau depan mata, oh tidakkkkkkkk T_________T

    ReplyDelete
  4. haha dilema... cmey la awk..
    yep.. saye minat korea! hoho

    ReplyDelete
  5. miraaaa~ meh aku bagi ketiak aku sekarang jugak!!! hahaha

    idayu.. memang ini dilema yang serius.sungguh serius.hahaha -___-'

    minah blur :D yeayy kite same geng~ minat jugak korea tapi takde lah minat gile2 ..hehehe ^_^

    aza.. hehe..i tunggu orang bagi hadiah je lah :p

    aliah.. kite dah terminat aliah.. tapi dah kalah dah pun bid semalam.. huhuhu T__T

    ReplyDelete
  6. suruh la org pinang awak, hantaran nanti mintak hadiah ni ;D

    ReplyDelete
  7. Kumpul duit 2 bulan. pastu the 3rd month xyah bid dah. Tros gi beli dkt mall. Wangi x ni?

    ReplyDelete
  8. shinalif... hik3. lambat lagi lerr nak menunang... *maluuuuuuu*

    Cinoi...beli dekat mall mahal.. huk3.. erm...wangii.. bau citrus-y and manis2 sikit :)

    ReplyDelete