Tuesday, January 11, 2011

LUSA BALIK!

Assalamualaikum!

korang suke tak layout dengan header baru aku ? kalau korang tak suke pun aku tak ley nak wat pe aaa korang sebab kena tunggu aku ade semangat berkobar-kobar dulu baru aku tukar..hehe..

reason aku tukar baru adalah, aku nak bagi blog ni ceria sikit, takde r kelam muram durja jer kan.. :p lagipun aku bagi peluang r korang kira berapa lubang dan kawah berjaya kat muka aku.. itupun aku dah edit bagi hilang sikit sebenarnya.. apepun, im not plastic okeyyy...




camni ah rupe aku.hahahahaha.lame


so, lusa aku balik malaysia!!! muahaha. nasi kerabu nasi ayam madu nasi lemak laksa keropok lekor tunggu dakuuuu....~ ah feeling betul aku....TAPI


aku sebenarnya nak melahirkan rasa takut aku ni. heh, bunyi macam nak melahirkan anak je, bukan ye kawan kawan, aku nak melahirkan rasa takut and cuak seram segala aku sekarang....emm......sebenarnya...
..........
.......
........
....
.....
.......
....
.......
.....
.....
....
......
....
......
....
.....
...
...
.
.....
...
..
aku sebenarnye takut nek kapal terbang -__-
.................
...............
.............
..........
........
......
....
....
....
...
...
...
.
.
.
.
.
.
so sekarang aku tengah 50-50....... nak balik ke tak nak balik....... 
.............
...........
........
.....
....
...
...
...
...
...
..
..
..
.
.
.
.
.
.
.
hah, banyak cekadak kau nak main 50-50 pulak. beribu abes ley gedik2 nak ke tak nak, harus la aku balik dek non. doakan aku selamat pergi dan selamat pulang ye... aminnn..

No comments:

Post a Comment