Wednesday, January 19, 2011

Seharian di Mid Valley

Assalamualaikum...
Haha. Title nk jakun sangat kan umpama macam orang baru pertama kali g bandar pastu post pictures, status kat fb "Sehari di Midvalley" atau " Berjalan di luar Paveyyy" hahaha. Sebelum korang cakap pe pe, akulah antara orang yg hanya mampu berjalan di luar Pavi itu... -___-' 

Aku g Mid aritu sebab.... aku g jumpe adik lelaki aku! dah setahun tak jumpe woo! At the same time, aku sangat2 la kepingin nak makan makanan dekat sane! Tapi mesti korang perasan niat utama sebenar aku kan iaitu makan muahaha so marilah menerjah gambar berkuasa tiga mega aku zaazz
So first2 aku terjah sushi Jusco sebab Sushi King mahal pada hemat aku! lagipun sushi Jusco pun okey je what. So aku sebat beberapa sushi termasuk sushi chuka tako@sotong all time fevret aku! korang harus try sebab sedap sangat2 kuasa mega!!! Bila korang makan otomatik korang jadi org paling kool kat Malaysia bhahaha
Pastu aku g terjah Famos Amos. Rindu gle chocolate chip and pecans dia Sedap gilerrr. Tapi..aku rase aku dah boleh buat sendiri sebab aritu aku try buat pakai resepi mak njang aku. Mabeles sekali uoll tapi ade la cacat cela jugak sebab aku kan amatur. hihihi (gelak sipu2) 

Pastu aku jumpe adik aku! kacak kan kan kan kalau korang kata tak aku pung pang angin! Takut tak takut tak.hahaha. Time ni kitorang makan kat Nando's. Sekali baru aku tau pekerja dia sume cakap English uolls... hahaha sejak bila aku punye style menulis feeling2 nok jer -__-' hmm...aku pun pe lagi, berhabuk keluar English version aku. bhahaha. Sebut Mediterranean pun aku tak lepas mase nak order semalam. pekerja tu pulak tunggu je sampai aku boleh sebut betul2 perkataan tu kannn. Ampes kau nanti la aku luku kepala kau dalam mimpi aku -___-'

Pastu aku teman adik aku carik baju kasut bagai sebab dia ade function minggu depan jadi aku kena la teman dia jadi kodi atau bahasa indahnya stylist dia...huhuhu 

Selepas kepenatan ya amat, aku singgah food court (makan lagi??) miahaha. makan dolsot bibimbap sotong dari Korean dish punye kedai.  haha aku rase aku dah tau la aku jadii lelembut harini sebab asyik makan sotong kot. Ampunnnn noks semua.... pastu aku tambah air kelapa lagi....muahaha kelapa berlambak kat rumah aku, kat food court mahal ni jugak aku nak kan..tch tch tch..


Gambar dolsot bibimbap diambil dari Google image ^_^


Last sekali,aku beli prosperity burger (lagi?) before pulang ke rumah. :p

Ini pun gambar Google image ^_^'

Bawah ni pulak suasana di dalam Ladies Coach aritu. Bahagia giler. Nak bersesak pun tak rase seram sangat sebab semua perempuan....selesa je aku menyandar...ngehehehe (gelak gatal)
 
Penuh gile time ni namun kugagahkan juga angkat tangan ambik gambar gegar ni. Kompem ade yang bau tiak aku.. mintak maaf ye... -___-
 
So tu dia sehari di Midvalley versi aku. hehe.sebenarnye aku ade beli barang n nak share dengan korang. ^_____^ Jemput la tengok...ehehe..
Lipstick impian aku! Lepas dua tahun berlalu baru mampu nak beli  T__T 
Dapat sample free sebab buat muka comel *wink*wink* sambil korek idung
MASKKKs! pasni kalau aku jadi comel lote, korang belilah dia! huhu
Ni facial mist untuk menyegarkan muka yg kering + tak bermaya lepas dah penat jalan2 kan

Membazir amalam syaitan. isk, tapi ni memang list barang yang aku nak sejak dulu lagi, so berbaloiiii...Lagipun aku takde la spend banyak sangat bile dah convert jadi Australian dollar kueng kueng kueng. :p Thank you for reading.. Bye~




3 comments: