Thursday, April 14, 2011

Entry yang Bakal Menyusul

Assalamualaikum

Kah3 adakah korang perasan sesuatu? Ye betuuuullll, entry kali ini adalah entry tak munasabah namanya. Tapi just nak share apa yang aku plan nak persembahkan kepada followers dan silent readers kesayangan aku <3 hai korangggggs! Sayang korang ketat-ketat k, kalau lelaki pulak sayang longgar-longgar sikit almaklumlah aku kan  sudah berpunya.... -____-'

Oh ya, tadi aku berpindah dah. Akan stay sampai hujung tahun dengan junior aku yang MatKool semuanya. Maksudnye diorang memang kool gilak dan sangat baik. Kebetulan ada Nisa dan Iwa (member satu batch) lepak rumah ni tadi so diorang tolong-tolong aku kemas barang. Uwaaa thank you korang. Sekarang rasa penat giler, sampai menangis-nangis hingus meleleh dekat Iwa dengan Nisa. Adik-adik yang lain hanya mampu memandang Kak Farah mereka menangis hiba. Maaflah akak korang ni memang Drama Queen sangat. T___T 

So tajuk akan datang adalah ini (tidak mengikut order ya) :

  • Mari Memasak Kung Pao Chicken Farah's style
  • Mari Melihat Farah Makan Smoked Salmon
  • Mari Melihat Aktiviti Farah Sepanjang Cuti
  • Mari buatkan Assignment Farah
  • Mari Rasa macam Farah akan lupa dan malas nak tulis semua ni
  • Mari Melempang manja Farah beramai ramai sampai dia kurus

So sila nantikan ye. Aku nak edit balik blog ni bagi ceria sikit dah la header puding mangga tak lawa langsung tapi rasa MasyaAllah sedap. Lepas aku siap assignment ye. Thank you korang. Sister hugsss~ (Lelaki-lelaki sila tengok dari tepi sahaja)


Bye!




7 comments:

  1. happy hol hol hol Farah. buat assignments lek lok (read: elok2)! :)

    ReplyDelete
  2. thank you sya!!sa sa sa sayang kamu~ <3

    kecik, puding mangga beli siap sudeyy

    ReplyDelete
  3. header u sangat comel dan yummy ok... btw salam kenal dari blogger chenta nana

    ReplyDelete
  4. farhad : kalau berani mai lah, aku kungfu lelaju hahaha

    アヌム ちゃん~~ : salam kenal kak anum.. hehe.. dah tengok dah..cantikk.. :D macam mana dengan gempa haritu, tempat kak anum affected ke? take care ye.. :)

    chenta nana : header u sangat meleps.. header i menambah lemak T__T hahahaha~

    cik terompah : saya kuat kentut. lariii! hahaha~

    ReplyDelete